Program Pentauliahan - The Professional Learning Facilitator Program di Utara


 JADILAH PENYAMPAI ILMU YANG PROFESIONAL, MAHIR MEMBUATKAN SESI JADI MENYERONOKKAN DAN BIJAK MENARIK HATI PELAJAR DAN AUDIENS!


  • Adakah anda guru yang struggle untuk menarik minat pelajar dalam kelas?
  • Adakah anda seorang trainer yang ingin melipatganda yuran yang dibayar kepada anda?
  • Adakah anda seorang pensyarah yang ingin memastikan ilmu yang disampaikan dapat mempertingkat kualiti peribadi pelajar?
  • Adakah anda motivator yang ingin mencipta keunikan dalam penyampaian anda?
  • Adakah anda seorang majikan atau pegawai pengurusan yang ingin melatih para kakitangan dengan lebih berkesan?
  • Adakah anda seorang ibu atau bapa yang ingin mempertingkat cara mendidik anak ?


AYUH BELAJAR TEKNIK DAN SENI PENYAMPAIAN ILMU AGAR DAPAT MENARIK HATI, MENYERONOKKAN SECARA PROFESIONAL DALAM PROGRAM THE PROFESSIONAL LEARNING FACILITATOR ! 

Dalam program ini, anda akan belajar :

Apakah mindset yang betul untuk menyampaikan ilmu ?

Tanpa mindset yang betul, kita akan jadi mudah emosi - marah dan kecewa! Apabila kita emotional kita tidak lagi profesional.


Apakah persediaan untuk jiwa bagi menghadapi hal-hal yang tidak kita inginkan?

Tanpa persediaan yang betul kita akan mudah nervous tanpa sebab yang rasional.


Bagaimana menggunakan suara serta anggota badan untuk menyampaikan ilmu ?

Kerana keseragaman dan ketidakseragaman kedua faktor ini akan menyampaikan mesej yang berbeza.


Bagaimana menggunakan perkataan yang betul untuk mempengaruhi minda ? 


Apakah rahsia persembahan ilmu yang bertenaga dan menarik serta sangat profesional ? 


Bagaimana menyediakan flow penyampaian yang lancar dan mudah diikuti oleh audiens ?


Bagaimana mengendali audiens dan pelajar yang pelbagai ragam ? 


Bagaimana memproses modul yang disediakan agar akhirnya mampu mencapai tahap yang boleh disampaikan kepada audiens antarabangsa ?

....dan banyak lagi !

Semua ini akan anda pelajari dalam program

Ingin tahu lanjut ? Klik di sini!

Post a Comment

0 Comments